Jönköping

Att komma hem till Jönköping igår var underbart, att kliva över sin egen tröskel och se sina egna grejer och veta att här kommer det att vara tyst och ingen annan att ta hänsyn tiill annat än mig själv. Rent jäklaunderbart :D 
Packade upp och tog mig en skön dusch och sen handlade jag massa mat till mitt tomma kylskåp och träffade kära Rasmus och catchade upp med honom och lagade mat.  Att glida in i vana mönster direkt med att kivas, dem interna grejerna och alla ljud och uttryck var så himla enkelt och jag har saknat dem väldigt mkt!  Att få skratta och le en helkväll var precis vad jag behövde. :) att bara kunna sitta tillsammans med ngn och umgås, man behöver inte göra så mkt utan att bara vara tillsammans. Det har jag saknat i Växjö, kan inte direkt göra det med ngn där. 
 
Somnade väldigt gott i min säng sen och vaknade helt utvilad av sms från mammi. Hon har bestämt när, vart och hur länge vi ska åka nu :)  så himla skönt att ha allt det bokat, klappat och klart! Glaaaad :D SOLEN!  Behöver få bli lite annat än rosa, var längesen jag var utomlands på solsemester. kommer bli knas att åka med mamma utan pappa och bror dock, men vi tar moster med oss istället. Perfekt :) berättar senare idag eller imorgon vart vi åker. 
 
Har städat klart min otroligt skitiga lägenhet och ska ta och duscha, äta och sen plugga lite granna. Skönt när man vaknar hyfsat tidigt och har hela dagen på sig sen!  Ska träffa Robert senare idag och hänga runt med honom, finally :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0