Isprinsessan

Dagarna går fort här i alanya med mkt sol, bad och god mat, härlig semester!
Igår kom saknaden efter Sverige och regn över mig, saknar min lägenhet och Jönköping väldigt mkt och igårkväll körde det till i hela magen på mig, en hel sommar utan jönköping blev jobbigare än jag trodde.. Men snart är det inspark och höst och det kommer bli mer än Awesome :D längtar så jag tror jag spricker! Engelska i skolan igen, en inspark, nya bekantskaper, 1,5 vecka med ett fantastiskt fadderlag och en höst med regn, te, filmmys och upptåg med världens finaste jönköpingsbor!! :D.

Idag håller jag mig mest inne från solen och läser isprinsessan. Spännande! Vill inte bränna mig dessa sista dagar och igår fick jag en del sol. Gjort klart mina inköp här nere, både till nig och till andra, braaaa! Nu ska jag fortsätta läsa innan det blir en vända stan senare med mer shopping för mamma och moster och sen middag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0