Ice Age 4

Trevlig dag igår med besök hos pappi med ett par timmars prat, älskar att jag och pappa kan prata med varandra nuförtiden och att vi håller med varandra, priceless! :) efter att ha cyklat hem ringde jag Robert och skrattade lite och sen blev jag bjuden på middag av Martin. :) och det var precis som förr med middag, prat, youtube och sång. Som jag saknat den Martin som sjunger, hans röst är inte som den var men det gör absolut ingenting för grunden duger gott :) så moulin rouge, lejonkungen, herkules, rascal flatts och linkin park. ååååh vad jag saknat att ha ngn att sjunga med :) minnen som bara sprutar och särskilt "han finns i dig" och "jag kan klara av det" tillför så otroligt mkt minnen och "whereever you will go ".
Idag har jag lunchat med en saknad Alexandra, prat, skratt, minnen och catching up! helt sjukt att det var ett år sen vi sågs.. mysigt :)
Sen middag hos måmå med julmat, jaa julmat. Vi är konstiga, I know. Sen har jag och mamma storshoppat på Samarkand nu ikväll, och jag ska verkligen inte gå in i Akademibokhandeln själv.. att jag aldrig lär mig och jag varnade t.om mamma. Aja.. kan säga att jag innan + nu har böcker så jag klarar mig till september iaf ;) haha. kanske oktober.

Så nu är det dax att läsa. Imorgon pluggar jag sommarkurs och sen på kvällen träffar jag ev Tove eller ev Martin! Lika bra att passa på nu innan jag åker tillbaka hem till Jönköping :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0