fotboll

Kvällen igår avslutades som sagt på Samarkand, blir så lycklig när jag handlar kläder nuförtiden. Var ett bra tag sen jag kände så, jag blir så lycklig när jag inser att kläderna jag provar är för stora och jag måste hämta en storlek eller t.om ibland två storlekar mindre :) borde ha influensa oftare än vad 7:e år ;) haha. Bästa huskuren och bantningskuren! Efter det ringde jag Robert och tjötade dem klassiska 2.5 timmarna, :) somnade sedan ganska gott och drömde konstiga drömmar om massa fotboll,högstadievänner + gymnasievänner, Ellen Degeneres, Justin Bieber!?! , Robert Pattinson!?!, Kirsten Stewert, Pelle Svanslös och Mumindalen.. :| hur FAN hör det ihop? Halvhilarious iaf, dock hann Taylor Lautner aldrig dyka upp.. :( ;)

Idag ska jag plugga sommarkurs och sen får jag se vad som händer, blir nog en promenad ikväll iaf om vädret fortfarande är hyfsat fint. Behöver röra lite på mig, samla tankar och lyssna på musik.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0