favvos

Efter att ha städat och pluggat begav jag mig hem till en väldigt saknad vän och tjötade en stund och åt pastasallad. Därefter kom även Rasmus och vi spelade kort i ett par timmar, Rasmus har nu vunnit sin 3:e turnering vilket betyder att jag och Robert ngngång framöver ska laga trerättersmiddag till Rasmus. Suuurt när jag faktiskt kommit ikapp och vann två spel idag. nåja, kul för Rasmus och laga mat till en kock kan bli spännande ;) Skratt och fjant har det dock inte varit brist på ikväll, som jag har skrattat och som jag har varit glad och bara njutit över att vara tillbaka hos mina favvokillar. Ganska sjukt att man kan sakna folk så pass mkt! Men med tanke på att man ses varje dag eller åtminstone hörs annars så är 3 veckor en vääldigt lång tid, aldrig gått så lång tid.

Nåja, nu ska jag underhålla mig själv en stund med film och serier tills jag blir trött och ta mig en kvällsmacka. Imorgon ska jag ev städa min garderob, efter 2 års tid är det nog dag. Saker börjar bli för stora.... :D Sen senare på eftermiddag/kvällen hänger jag med Robert och Rasmus som en helt vanlig lördag :)
 
JUST DET JA! Jag skulle ju berätta om resan som mamma bokade, den 21 Juli beger jag, min mamma och min moster till Turkiet i 2 veckor :)) Sol, bad och en massa tid tillsammans med de knasigaste "kärringarna" som finns. Kan inte bli annat än bra :) skönt att få koppla av lite innan skolan och insparken börjar!  Hoppas man kan slippa vara rosa också..   

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0