Det är dags nu..

Kom till Växjö igår så idag har jag besökt moster som både lagat och fixat så jag slipper tappa min ovve under insparken men även senare, toppen! Glad över att jag tappat min ovve ett tag nu :) Imorgon blir packa det absolut sista på morgonen såsom neccesär och liknande för imorgon åker vi till Turkiet :D solen äntligen! 2 veckor i alanyia är precis vad jag behöver just nu känner jag trots förkylning. :p. Vi kommer hem sent på natten till den 5 augusti och på eftermiddagen samma dag sen åker jag tillbaka till Jönköping för slutföring av sommarkurs och taggning till tusen inför inspark två veckor senare! Jäkla flängande och stress men det är så denna sommar varit, inte riktigt kunnat landa på ngt ställe men det får bli efter Turkiet sen, helt klart värt!! Dör på min flygrädsla ikväll, lär vara värre imorgon så det är tur att det är jag som tar bilen till Göteborg imorgon så jag får annat att tänka på. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0