Bishop

Besökte banken igår och sen träffade jag Tove på hennes lunch och hängde vid växjösjön i solen. Myspys! :) Sen drog jag till min extramamma och klippte mig och gjorde blonda slingor i mitt hår. Så nu är jag ganska sommarfin enligt mig själv. ;p gött med ljusare hår.
Kvällen slutade med ett telefonsamtal med Martin och sen en eller två drinkar på Bishop med mamma och ngr vänner till henne. Fick dessutom en dikt skickad till mig igår som en av mina närmaste vänner hade skrivit till mig, finaste jag kunde få. Glad :)

Idag pyser jag hem till Jönköping, ÄNTLIGEN! :D växjö har varit bra dessa 3.5 veckor men det är dax att åka hem nu, det har hänt så mkt här i växjö så det är inte klokt med. Bra saker dock som behövde hända på ett eller annat sätt. Så vid 11.55 går min buss och sen ska jag handla det första jag gör när jag kommer hem, mitt kylskåp är tomt xD haha. Sen lagar jag mat ikväll och hänger med min saknade storebror Rasmus :) bättre än bäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0