vill du ha mig snuttis

En väldigt bra kväll igår med en bra förfest på andra sidan korridoren typ :) skojigt folk! Satt och pratade med Pohl mer eller mindre hela tiden om sport, knän och skador och liknande. haha!  Pohl är snäll han :) gillar att när man har känt en person ett tag så börjar man att klicka och har lättare och lättare för att umgås och att man i princip bara kan sitta och skratta.  Gillar också att få höra när man kommer hem till Jocke "  Men Sara, kom och sätt dig här nu då".  Då blir man glad :)
Kååren var bra som vanligt med dans, drickande, hälsande på folk, prat med Simon och Victor, snattande av pommes och så vidare.  Man blir alltid glad av kåren!
Jag och 3 grabbar gick sen hem till Dalvik vid stängning kl strax efter 2. Långsamt gick det och efter vilning i busskuren som vanligt kom vi hem vid halv 4. Efter sagt hejdå till Jocke gick jag, Robert och Rasmus hem till mig och tjötade en stund innan jag och Robert blev själva och skulle sova efter extremt liten stund med prat.
Det är konstigt det där hur man kan tycka att man sover tryggare med en annan person i rummet, vem det än är. Lustigt!

Idag har jag inte gjort många knop, vaknade med världens kramp i min högra vad och den gör fortfarande ont trots att jag försökt sträcka ut den flera ggr men det beror nog på salt eller vätskebrist. Har inte gjort många knop idag kan jag ju säga, varit rejält trött idag. Har inte sovit så mkt denna veckan så ligger efter sömnmässigt, ska sova inatt.

Imorgon åker jag, Robert, Rasmus och Lejlis på roadtrip till Sävsjö och blir barn på Bodaborg. Awesome!! Superskojsigt blir det. :) sen på kvällen spelar vi cluedo hemma hos Viktor och leker lite till. Bra fredag om ni frågar mig (y)
Nu ska jag läsa innan läggdax, perfekt nedvarvning idag då jag redan är halvseg.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0