tjejkväll

Hade en bra dag igår med städ och tvätt som hanns med. Sedan fortsatte dagen i vänners tecken när Rasmus och Robert drog in i min lägenhet. Chicago och cluedo hanns med i mängder. Såna dagar är bara alldeles för bra då man har hunnit med det man ska och sedan får ha lite roligt också :)
Robert och jag smider också planer för nästa vecka, kommer bli så awesome! Nästa lördag kommer bli kanon, tomtevakan-repris? Who knows. ;)
Efter att de pyst hem vid halv 7 tiden så tog jag tag i mig själv och åt kvällsmat och pluggade 3 kapitel Lingvistik. Känns som att jag kommer behöva läsa de kapitlen igen eftersom det är en massa begrepp i dem men dem var inte så långa + att de var hyfsat intressanta så det ska nog gå bra!

Avbokat min tandläkartid idag, hatar tandläkarn. Har skräck för all sjukhusmiljö och personer i vita rockar.. inte ok. Bokade om tiden till i början av februari eftersom jag har tenta på eftermiddagen då jag egentligen skulle gått till tandläkarn på morgonen.
Idag väntas plugg, sammanställa ordlista och ett par artiklar. Sen mat och ikväll pyser jag hem till Sparklius på lite tjejkvällmys med 3 fina tjejer och dricker lite vin, pratar och skrattar. :) Behöver träffa lite tjejer känner jag spontant.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0