tentaplugg

Natten igår blev genast 20 ggr roligare när en status leder till en sjuk kommentator konversation mellan 4 personer.
Herregud! Det var nog det bästa och sjukaste samtalet vi någonsin haft och det säger en hel del... kunde inte sluta skratta :)
Somnade sent igår.. ville inte sova. Därför tog jag min sovmorgon till halv 1 idag och ska nu sätta igång att plugga lite innan frukost, dusch och handling.
Ev får jag besök eller drar hem till Rasmus ikväll och leker med honom.  själva-tid = awesome!

Tentaplugg kan vara det tråkigaste som finns men det känns ändå ganska så ok inför tentan på måndag i cultural studies. Sen har jag ju inte kollat på övningstentan som är utlagd än för det sparar jag tills imorgon. Känner mig inte redo för den ännu.
Att ha en massa skumma drömmar inatt som gör att man vaknar helt förvirrad och skrattande är ganska weird. Om vatten och bussar och dagrester från det jag kollade på igår. Herregud.  Ibland undrar jag om jag inte borde spärras in ngnstans. :p haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0