Saknad

Fina dagar! Revyn var ok, men Julia strålade i och var otroligt duktig :) middagen var god som vanligt. Jag var chaufför för kvällen vilket passar mig alldeles utmärkt, skönt att köra bil igen!

Igår var det picknick ute i bushen med Johanna,joakim och Martin. :) hälsade på pappa också och kollade sagan om ringen och pratade. Trivs så otroligt bra hos och med pappa att det nästan är skrattretande med tanke på relationen vi hade när mina föräldrar bodde tillsammans. Sen bowling med vännerna igen. Kom sist vilket var väntat xD fick iaf 1 strike och 3 spärrar. Alltid ngt. Hem en 10 minuter och sen ringde Joakim och Johanna igen i h ville ses " vi är inte redo att släppa taget ännu" hur fina? Mina bästa vänner.. Hatar att vänja sig vid att vara här och ha dem i närheten ett tag och sen åka bort igen. Glömt bort hur lätt det är att vänja sig och att vara nöjd med att vara i Växjö..
Vi åkte hem till Joakim då jag pratade med Catta en stund och sen spelade vi Mario kart, kollade youtube-klipp och såg en film. Jonny sällskapade också och han får mig alltid så full i skratt, världens snällaste och härligaste :) hade kunnat hänga med honom jämt.

Idag har jag lekt med Johanna i stan, kollat på grejer, ätit lunch och fixat knäskydd till mig så nu ska jag och knät fightas ;) skönt att hänga med Johanna själv idag och ha möjlighet att prata. Fina Johanna. Snart flyttar hon också till jönnet och det gör mig himla glad i hela kroppen! Både Simon och Johanna i jönnet, sweet success :)

Ikväll blir det nog bara lugnt, känner mig seg i kroppen och behöver plugga lite också. Imorgon åker jag hem till jönnet igen och det är första gången på länge som jag åker hem med blandade känslor.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0