möte

Första gången på länge som jag bloggar från datorn, känns lite konstigt. :p nåja, kom hem igår och bara allmänt mös i min lägenhet, trodde jag skulle känna mig ensam efter alla dagar med vänner runt mig hela tiden men det var ganska skönt att få packa upp och egentligen inte göra någonting och vara helt själv! Idag var det möte på skolan, älskar att man får såna insikter. Jag kan inte gör allt själv och det går inte att hålla ihop alla trådar själv vad gäller växjö. Så är det bara och jag antar att det är dax att jag inser det. Men jag är iaf klar där för tillfället iaf. Ska ringa min fina Carro om en stund, ett tag sen jag pratade med henne så dax nu! :) Ska äta frukost innan dess dock, orkade inte det imorse. Annars blir det att plugga idag inför den hemska tentaveckan nästa vecka.. 3 st på en vecka. Kommer bli tufft men klart man fixar det. :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0