knasbollar

Fint avslut på dagen med en stunds plugg, frukost och sedan en massa avsnitt av paradise hotel norge. samtalet med Carro var himla fint, det är skönt att prata med människor som förstår vissa situationer och saker bättre än andra. Halleluja för min gamla mobbare ;) haha. <3 Sen kom Robert och Rasmus och lekte en stund med mig och hade med sig en födelsedagspresent :o konstiga människor det där.. det räcker ju med att jag har dem, behöver inga presenter. Hallå eller!! Dessa knasbollar.. men men, spel i massor blev det och jag vann inte en enda gång.. men idag ska vi iaf spela kort så då kommer jag att vinna igen :) har winning-streak på chicago för tillfället, det gillas! Har städat klart och väntar på att mitt golv ska torka, kl 14 har jag tvätttid också. Fram till dess blir det dusch, mat och sen plugg mellan varven innan jag får besök ( som vanligt :) ). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0