kåååren

Kvällen igår var awesome! :)  förfest hos Sabine och sen kåren efter det. Massa kramar med människor man inte sett på alldeles för länge, massa dans och en massa fjantande med Simon och sen maaaat på timeout innan vi drog hem och sov. Kanon!  Det är otroligt hur mkt man kan tycka om sina vänner, så mkt att det gör ont i hela kroppen :)    ny bekantskap igår också med en från Simons klass, väldans trevlig tjej och rolig tjej!

Att sova inatt var himmelskt, känns som evigheter sen jag sov så gott. Haft en massa konstiga drömmar om att åka skidor, skog och tre av mina mindre vänner som var med.  sjukt.
Idag är det på att igen!   Börja fixa till sig lite snart och sen åka och käka ngt innan vi drar på förfest hos finaste Simon. Gillar att jag har en hel helg med fina jönköpingsborna och Simon samtidigt. guldvärt! :)
Att få ta på sig ovven igår igen var underbart, som jag saknat att få ha den på mig, älskar min röda fina ovve :D

Ikväll kör vi ALL-IN och personligen hoppas jag att jag får lite match denna gången, killar är klena när det gäller alkohol ;) haha.  kååren here we come och idag joinar Rasmus oss också, awesome!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0