I never said thank you for that

Det är sjukt hur trött i huvuvdet man kan bli av att sitta med böcker större delen av dagen.. känner mig nästan lite yr.  Men nu har jag åtminstone bara en genomgång kvar och sen skiter jag i det här för kan jag det inte nu ska jag det inte om 2-3 timmar heller.

Sov en stund vid lunchtid, sjukt underskattat.  Imorgon kl 8 skrivs veckans och förhoppningsvis ett par veckor i allafall sista tentan. Det finns inte ord för hur skönt det känns att det snart är över. 3 tentor på 4 dagar är extremt tufft.     Imorgon och på lördag blir det kååååren för hela slanten. ALL-IN på lördag också vilket kommer bli awesome. Gjort mig förtjänt av en sån helg känner jag!  Det är partys tur nu att ha kul :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0