Home

Hade världens finaste dag igår med lunch med Rasmus och sen Cluedo, lips och chichago heeeela dagen med honom och Robert :) när Rasmus och jag är trötta är humorn extremt låg :p vann hela 4 ggr igår på chichago!!!! Äntligen lossnar det :) kanske känns biobiljett mer lockande än middag. Dock har jag blandad filmsmak så vinner jag så hittar vi nog ngt som passar alla ;)

Svårt att sova igår pga blåsten, somnat vid fyra 3 nätter i rad nu, heja dygnsrytmen när lärande 2 börjar då
Man börjar 8 istället för 13 med engelskan...
Tidig morgon idag då jag hängt med familjen Bolsgård halva dagen och fick hjälp med transport av min nya bokhylla och lite lunch och prat med dem
:) trevligare familj får man leta efter! Saknar att ha dem som grannar.. Saknar tom att bo med Simon ibland :p
Sitter på bussen till Växjö nu, hemma 6 hela dagar sen. Fira födelsedag, se revy, äta släktmat, träffa släktingar och vänner som jag behöver träffa och samtala en hel del med! Blir nog bra. Plugga ska jag göra också. Blir mysigt ändå att komma hem till Växjö, känns längesen jag var där trots att det typ bara är en vecka sen men det är väl för att dagarna har varit
Innehållsrika, långa och att man hunnit med många samtal!

Har bästa sällskapet på bussen, glee!! Min favvolåt just nu finns äntligen på spotify! :) så nu taggar jag hemförd med mash-up av I cant go for that/ you're making my dreams come true. Helt enkelt Awesome! En låt jag dansar till i mitt badrum och min hall framför speglarna ;) lägger upp den när jag har tillgång till dator.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0