fantastiska böcker

Läste ut en av mina böcker inatt.. ja inatt. Jag är hopplös med mina rutiner. Hur trött jag än är så går jag inte och lägger mig.   Har börjat läsa serien " Vampire Academy" och har nu läst ut bok 2.  Ngn som är förvånad över att jag lagt vantarna på en ny vampyr-serie? Tror inte det va :p    Det är konstigt det där hur böcker kan få oss att känna, hur mkt man kan känna igen sig, relatera och ta till sitt eget liv.  Jag grät i 1 timme igår för att slutet var så hemskt.. hatar när personer man tycker om i böcker dör. Ibland känns det som att personer man själv känner dör när det händer för att man personifierar de man känner med karaktärer i böckerna. Igår var ett sånt fall, tänk om den personen hade dött?  Hemska tanke..
Kan verkligen rekommendera den serien dock! I helgen ger jag mig i kast med bok nr 3 i den serien, älskar att läsa böcker på engelska och jag kan verkligen rekommendera er att läsa dem böckerna. Underhållande och starka!

Idag är det tentaplugg som gäller inför Lingvistik 1-omtentan imorgon, bara 2 av 5 delar som ska göras om där så det känns bra, dock är det de svåraste delarna men det löser sig. Och gör det inte det så för jag göra om den i februari igen.  That's life.  Tvättid kl 14 också, detta underbara ting. Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att tvätta..   Tentaplugg idag och sen efter omtentan imorgon är det bara hem och tentaplugga igen. Fredag efter tentan kommer bli himmelsk!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0