4.5

Söndag slutade perfekt med först en grym film i form utav Abduction med snyggaste Taylor Lautner i huvudrollen! Ögongodis <3  En film helt i min smak.
Därefter hade jag ett extremt långt telefonsamtal med kära Robert.. ett samtal på lite drygt 4.5 timme!!!  Det är det längsta telefonsamtal jag haft ever med väldigt stor marginal.
4.5 timme bara försvann.. helt plötsligt var kl halv 3 på morgonen när vi la på. Massa skratt, sjuka grejer, ( episod 1,2 och 3.) och en massa prat om nästa helg, lärande 2 och mest allt och ingenting!  Prata i telefon är underhållande och det är extremt komiskt att 4.5 timme bara försvinner in a blink of an eye när man pratar i telefon.. :)

Somnade runt halv 4 tiden imorse och känner mig extremt stressad över att jag kommer ha problem med att sova ikväll. Inte bra eftersom jag har tenta imorgon.. dock är den inte förräns 14 men om jag behöver vill jag kunna ha möjligheten att plugga lite innan på förmiddagen
Då väntar tentaplugg idag då.. försöka att inte plugga alldeles för mkt utan precis lagom. Sen ikväll kl 8 är det idrottsgalan, AWESOME :D   Dock saknar jag Sannis nu när våren kommer innehålla alla jäkla galor för vi spenderade hela våren tillsammans och kollade på dem tillsamans.  Västgötagatan var bra ibland för det gav mig Sanne. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0