2012

Första inlägget på det nya året, nästan så en fanfar bör komma ;) nee men det är ganska komiskt att jag nu har haft den här bloggen i 3.5 år och att jag fortfarande skrivit nästan varje dag. Dock har ju stilen och det jag skriver om ändrats RADIKALT under dessa åren.

Jag har alltid tyckt att nyår är så uppblåst och liknande men kvällen, tolvslaget och morgonen idag var så himla allmänt awesome. 3-rätters middag, massa prat och skratt, en ny bekantskap, telefonsamtal ggr 2, bubbel, kramar, pussar på kinden, ett till telefonsamtal som gjorde mig gladast i världen och fick mig att dö av skratt ( endorfiner och eufori sprutade ), samtal på 1.5 timme i badrummet med en av de fina, tårar, skratt, komplimanger och fina samtalsämnen och sedan morgonmacka innan mina kära vänner gick hem vid halv 7 på morgonen.
Hade världens finaste dag och ett fint avslut på 2011 och en ännu finare start på 2012.  Så himla sjukt att säga 2012!!

Somnade vid 7 imorse och vaknade vid halv 4.. heja dygnsrytmen!  Drar mig väldigt mkt för mitt diskberg kan jag ju säga.. behöver egentligen handla smör men det orkar jag verkligen inte så det gör jag imorgon!
Denna dagen är dö i sängen och i soffan, inte för att jag är bakis för det är jag inte men för att jag är så satans jäkla trött efter att ha skrattat och pratat stupalöst i 12 timmar.
Hoppas ni andra hade ett bra avslut på 2011 och en bra start på 2012.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0