when you say nothing at all

Att läsa 3.5 timmar innan man somnar är allmänt awesome, snart är ännu en bok utläst. Undrar ibland hur jag orkar läsa hela tiden, men det är en särskilt känsla helt enkelt, ett sätt att rensa hjärnan och varva ner helt enkelt. :)
Föreläsningar idag mellan 9-15. Ibland förstår jag inte hur högskolan tänker alls.. vissa föreläsningar och försvar och svar till att saker är som dem är är mest bara löjliga. VFU-perioden som stundar nu nu om ett par veckor är ett sånt tillfälle då högskolan bör tänka om lite.. men sånt är livet!

Föreberett mig inför grupparbete imorgon och nu väntar bara en lugn kväll vilket känns extremt skönt faktiskt!
Fått tillbaka litteraturtentan idag, enbart en sak som ska korrigeras hemma vilket känns så himla awesome. Att få godkänt i 3/3 tentor från tentaveckan då man skrev 3 tentor på 4 dagar är en stor chock för mig och jag känner mig väldigt stolt över mig själv och är välddigt glad. :)!

Dax för maaaaaaaaat!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0