what a feeling

Tänker inte berätta när jag vaknade idag får du får folk en smärre chock tror jag. :p kan dock säga att jag inte vaknade nu.   Korrigerat min exam-essay för andra gången och ska skicka in den igen imorgon. Imorgon eller söndag ska jag dessutom fixa min andra uppgift som ska skickas in. Hatar att ha ströuppgifter men dem måste la finnas dem också. :p
Gjorde stuvade makaroner och falukååv nyss, livets mat!
Idag ska jag mest göra ingenting, kolla film, läsa och så vidare.  Vaknade av världens illamående inatt mitt i en dröm och var nära att spy. kul info jag vet. Så pga migränattack igår och illamående inatt så tänker jag stanna hemma själv idag och bara jag vet inte, undvika att få ngt antar jag. Förstår inte varför migränattacken kom igår eller illamående då vi ej haft ngt direkt krävande.. men men ibland blir det väll bara så.

Tråkigt inlägg det blev känner jag men iblir det bara så.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0