vem vet inte du vem vet inte jag

Somnade tidigt igår också.. gilla gilla! Efter taco-dejt med bästa Rasmus framför Glee! Och sen kom Jocke förbi en stund och pratade och fjantade runt med oss :)  Det kommer dock inte bli inatt då jag druckit en massa cola och ätit kvällsmat alldeles alldeles för setnt. Men det var det lätt värt!
Haft en bra dag med tråkiga föreläsningar.. så jag och Robert har fått oss ett par skratt i stället åt matte, muminkaraktärer, pepparkakskavaj och har spelat 4-i-rad också. Ngt ska man ju göra när man har tråkigt ;) Känns fortfarande otroligt konstigt att ha en massa massa extra tid med Robert, Rasmus, Sabine och Lisa och träffa dem typ varje dag.. det är ganska insane men LÄTT ngt man skulle kunna vänja sig vid, utan tveckan! Att käka lunch med Robert och Sabine var kul också med skratt åt bild på ett gammalt fruntimmer i en hiss.. herregud :) var längesen jag hade så roligt åt en vanlig bild.. jisses! Kommer leva tills jag är 1000 är eller liknande.
Mer skratt senare med geografi i åtanke innan det var dax för årets tandläkarbesök. Tandläkare älskar mina tänder, mitt bett och mitt tandkött.. men eftersom min käke är rubbad så ska jag tillbaka för en ny kontroll i mars för att se vad detta är och vad som kan göras. Tycker personligen det är onödigt då jag ej störs av det men vill dem ha pengar så vill dem.

Resten av kvällen har spenderats med Robert och Rasmus med kortspel, 2 vinster blev det för mig ikväll. KATSCHING!! Massa skratt under tiden också som gör oss alla unga, Hemulen fick vara med på ett hörn och Sean Banan.  Dem är sjuka dem där inga två..   Efter TT:s är jag nu ensam och ska lägga mig i sängen och läsa innan jag lägger mig. Konstigt att jag inte är trött med tanke på hur trött och golvad jag varit hela veckan. Men det beror väll på colan + skratten + att jag vet att jag är ledig imorgon. En trippelkombo kan vara faktorn.

Imorgon blir det leverans på 3-rätters på Jensens med Sparkle von taco = matkoma <3 och efter det är det Raw Comedy med Robert,Rasmus,Lisa,Olle och Lejlis. TOPPEN! :D mat och skratt, bättre fredag är ganska svårt faktiskt ( även om förra fredagen är svårslagen ).

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0