this little light of mine

läsning i 4 timmar igår.. sjukt!  Sov i 9 timmar i natt, det är också sjukt på en vanlig dag. :) grupparbete i 2 timmar, känner mig lite granna nervös inför redovisningen imorgon. Eller ok.. mkt nervös snarare. Vilket har sina anledningar, en av anledningarna till att prata svenska och en till att vår examinator är den hon är. Sen finns det andra anledningar också såklart men det är iaf lite anledningen till varför.

Tänker dock glömma bort redovisningen ikväll och drar till kååren istället, blir en lugn kväll men känner att jag behöver få tankarna på ngnting annat. :)
Drömde om min växjövänner inatt, och det får mig alltid att saknar dem desto mer.
Nehe, mot oändligheten och vidare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0