Taylor Lautner

Haft en bra dag, gjort matlådor, haft besök av fina killar och sedan pluggat klart inför uppgiftsskrivandet imorgon inför seminariet i veckan.
Även hunnit med ett telefonsamtal med lilla Barso, hon är himla bra hon tycker jag. Planer smids inför mars och jag längtar så jag tror jag spricker :) tjejhelg och massa tjejsnack och sen utgång hela helgen, kanon!
Kollade precis klart på Breaking Dawn part 1. Sett den 3 ggr nu sen november, Jag vet, jag är knäpp. Ögongodis på hög nivå, Taylor Lautner är världens snyggaste kille/man helt klart :)) gillar människor som blir snyggare med åren. Stort plus! :)  Svärmorsdröm helt klart, hade han friat så hade jag inte tvekat en sekund ;)

Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa cirkeln. Skönt med en lugn kväll med telefonsamtal, tända ljus, en film och nu en bok. :) helt klart ett bra avslut på helgen.
Imorgon är jag föreläsningsfri, då blir det skriva seminarieuppgift och städa.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0