superbass

Somnade runt halv 3 igår efter Cirkeln-läsning. bra bok det där!
Vaknade sent idag men behövde det, handlat så jag kan göra köttgryta imorgon också. MUMS! POTATIS :D
Har sedan pluggat perspektiv och varit hos Sabine och kollat melodifestival. Blivit telefonterrad en del idag också, men alltid kul med folk som ringer sådär spontant :)
De andra drog ut men jag och Rasmus hade ingen lust så vi drog hem, känner att jag inte riktigt är i fas för utgång och alkohol och så vidare. Så himla många tankar och åsikter som skjuter hit och dit och mest inte vill försvinna, växjö spelar in så himla mkt denna helgen och det känns mindre än ok.  Men ibland är det la så att mkt hinner ifatt och saker som man hör får än ibland att sakna saker ännu mer.  åh kan inte mars komma lite fortare så jag kan få träffa mina fina växjövänner!  Dock är det vfu snart också, på John Bauer-gymnasiet. Kul att undervisa 93-94 och 95or när man har kompisar i växjö i den åldern.. creepy.

Nu ska jag kolla big bang theory och bara vara själv och inte tänka alls. Imorgon ska jag laga köttgryta, städa och ev träffa Martin en sväng.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0