she's got jungle fever

Föreläsningarna idag var så otroligt tråkiga. Gällde att underhålla sig med 4-i--rad, frågesport på mobilen, sms, temple run och en massa prat istället medans man lyssnade med halva örat. ;)
Pratat en stund med måmå idag också, så himla skönt att hon ringer ibland. även om det inte är ofta så är det skönt att få prata med henne när det väl blir. Ibland blir jag orolig över att vi inte hörs tillräckligt ofta.. måfa är ju som sagt påväg att bli gammal och sleten nu.

Ibland förvånas jag över vissa människor denna dagen, en massa gulligull på fb. Tycker bara det är kompensation för att man inte anstränger sig tillräckligt mkt resten av året. men det kanske bara är jag som tycker så. Dessutom finns det vissa människor som verkar tro att bara för att dagen heter "alla hjärtans dag" så ska man vara sådär gulligull snäll mot alla, vara vän med alla och allting ska vara så bra och rosenrött. Precis som tatt allting måste ske denna dagen bara för att den just heter "alla hjärtans dag". Väldig löjligt tycker jag..
Sen är ju vissa människor tragiska också och tror att man tänker på dem 24/7 och ältar och saknar. Du är en tragisk gubbe och det kommer aldrig att ändas, det är ingen som tycker om dig längre. Förstår du inte det? Jag saknar inte dig, jag älskar inte dig och jag tänker definitivt inte på dig. Du är en gammal och biter gubbe och saker hade kunnat vara annorlunda om du gjort saker och ting rätt från början!

Nu har jag sagt mitt och tänker ta mig en dusch, sen ska jag läsa ut min Cirkel-bok :) imorgon blir det seminarie på eftermiddagen 13-16. Sen får vi se om vägarna bär till kåren eller ej, återstår att se.

PUSS
tänker mkt på min oturstjej idag så därför får ni en bild på henne som är ca 1 år gammal redan. Sjuuukt vad tiden går!   Krya på dig världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0