saknad

Saknad är en jobbig grej, när man saknar ngn eller ngt så pass mkt att det tar upp alla plats i hjärnan. Att det pirrar till i magen av bara tanken, att man ler av tanken och att man vet att det var ett tag sen men inte längesen man sågs. Det där med tid.. när man saknar ngn kan 2 timmar vara nog, ibland kan det dröja flera veckor eller månader. Idag är saknaden ganska jobbig men det gäller väll att tänka på annat och fungera ändå.  Skrattet är det jag saknar mest som alltid når ögonen, alla uttryck, alla interna saker och framför allt, det där glittret i ögonen i blicken när personen ser på en och man bara vet att personen är glad över att känna en, samhörigheten.
för idag så saknar jag, dig.

Fått mkt gjort idag känner jag i övrigt, hade en himla bra samtal med världens finaste tjej innan idag. 1.5 timmes prat om allt och ingenting, ett väldigt seriöst samtal men såna samtal behövs ibland också. Gud vad jag ser framemot att hon och hela högen ska komma och hälsa på i mars. Det bara pirrar till i magen när jag tänker på det att alla ska få se fina jönköping, kåren och alla fina människor!
Att få prata med fina Johanna idag var precis vad jag behövde, hon gör mig så himla glad och förstår alla nojjor och konstiga grejer jag har för mig. Jag må vara knäpp som johanna säger, men hon älskar det :)  ååh gillar samtalet!
Drog sen hem till Sanne och åt mat och båda babblade tills vi inte orkade mer, då satte vi på tvn och kollade på spåret, skavlan och sen män som hatar kvinnor och åt naturgodis. Jaa vi är 50 ;) haha.
Precis kommit hem därifrån och känner mig himla glad, 2 fina samtal med fina tjejer idag + att jag fått tvätten tvättad och hunnit plugga. KATSCHING!

Nu blir det t.om lite läsning i Cirkeln innan jag förhoppningsvis somnar gott och imorgon tänker jag sova ut bara för att jag kan och vill!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0