Roadtrip

Myste runt med mamma på A6 igår på ikea och kollade runt lite, fick med mig ljus, en ny karaff, lite nytt smink och lite annat smått och gått. Mat på ikea också, mums!
Fick köra bil också, åh ibland saknar jag verkligen att köra bil :) skönt att få köra mammas bil nuförtiden, att hon litar på mig och att jag har rätt att köra den.
Vi drog sen hem och mös en stund innan jag drog hem till Razzle tillsammans med Robert. Kortspel och melodifestivalen :) hur tävlingen gick kan man ju ha delade meningar om man tyckte absolut det var rätt att Danny gick vidare, grymt bra låt och cool ljusshow!  En hel del maryfuckingkill hanns med också som dem aldrig lekt.. herregud :p haha. Och jag fick en massa flashbacks från när man lekte det hemma i lilla Gemla. Sjuukt att tiden går så fort säger jag bara!
Jag och Rasmus körde sedan hem Robert strax innan 3 och ville sedan inte hem och sova utan tog den stora omvägen förbi mariebo och eftersom jag aldrig varit i Gränna tog vi sedan bilen dit och kollade på Ribbaskolan, hamnen och Gyllene Uttern. :)  extremt många skratt, dialekter och en MASSA "skönsång". haha, bådas röster bara dog xD alltid kul när det händer!     Hemma strax innan 5 och det tog en stund innan jag somnade men jag somnade med världens leende på läpparna. Rasmus och Robert asså.. BIG LIIKE!!

Folk kanske undrar vad fan jag gör uppe redan när jag inte somnade förrän 5 men saken är den att om jag inte är uppe nu ( vaknade till vid 10 ) så hade jag aldrig kommit upp till praktiken imorgon och jag ska dessutom ha lektion på eftermiddagen + köra bil till praktiken på morgonen så måste vara någolunda vaken :p
Idag blir det att tvätta och städa färdigt det jag påbörjade igår och sen tänker jag mest bara läsa och krama på min mamma och äntligen bli av med min huvudvärk/illamående.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0