Mystery

Leveransen var hög på maten i fredags, trevligt sällskap och trevlig servitör :) jajamen!
Mötte sen upp Rasmus,Robert och Lejlis och åkte till Elmia för Raw Comedy club, hur awesome? Skrattade så jag dog, kul att man kan underhålla folk med sitt skratt också ;)  skämt om musikaler, igenkänningsskämt och en helt grym amerikan gjorde kvällen mer än bra.  Att dessutom få ta en bild och kramas lite med Mårten Andersson var ett extra plus, han må vara 38 men han är jäkligt fräsch för sin ålder! Just sayin´

Igår var det dax för hockey med Timpan/Ludde, Seth, Håkan och mamma.  Matchen gick in i straffar och HV förlorade matchen med 2-3.  Synd för 3 poäng hade behövts. Det är tråkigt när man ser ett lag som inte ser sugna ut på att spela match alls och ingen vilja..  men kul att det går så bra för Växjö ändå även om jag inte håller på dem så är det kul ändå. :) Kul att träffa Ludde också, saknar honom ganska mkt emellanåt vilket inte är så konstigt när man har växt upp tillsammans och varit så nära. Han är bra kära kusinen :)   Hem sen och kolla på Melodifestivalen med Robert, Rasmus, Lejla och Sannis. Många skratt och att DBA gick vidare till Globen, VILKEN SKRÄLL :D AWESOME!! Gillar när det blir lite otippat och saker man själv gillar och lyssnar på går vidare. Loreen gick vidare också och hennes låt satte sig på hjärnan direkt.. Den, DBA och Sean Banan satte sig direkt. herregud!!   Sen blev det en massa kortspel och en jäkla massa skratt. Dog flera ggr om känner jag och vissa grejer måste det bli repris på känner jag. :)

Somnade sent imorse frysandes.. hatar att min lägenhet är så kall.  Idag ska jag bara plugga, kolla Big bang theory och dessutom så kommer jag att ha möjlighet att Se Breaking Dawn part 1 också. ÖGONGODIS JA VISST!!! :D får se om jag kommer den idag eller imorgon men inom en snar framtid blir det. wiho!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0