Light up the world

dagen slutade bra igår med att ha lyssnat igenom Loreens låt säkert 60 ggr! Nu har jag den på datorn också :) hur bra!? awesome.
Idag har jag fixat inför redovisningen på torsdag, ätit fisk till middag och slappat bort förhoppningsvis det sista av min förkylning.  Hatar att vara sjuk, men å andra sidan.. finns det ngn som tycker det är speciellt upplyftande?
Samtalade med min moder innan, blir trött ibland. Blir så arg på henne ibland över att hon inte förstår att vissa beteenden är inte hälsosamma och att det finns fler än hon som tog hårt på deras skilsmässa.  Men man får väll vara ego också antar jag och att det ska vara ok.

Dax att förbereda sig på att varva ner snart i form av bok och big bang theory. Bra avslut på dagen javisst. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0