JB

Jag är trött.. riktigt trött. Svårt att sova igår och vred mig både länge och väll och var nervös ut åt a helvete.
Första praktikdagen idag och min handledare verkar bra och känns som att jag kommer ha nytta av henne och att vi kommer trivas ihop. (y)  träffade en av klasserna idag, en teknikklass. Blir väldigt intressant att ha undervisning i de klasserna jag ska ha känner jag men jag älskar ju utmaningar så det är bara köra!

Vad kan jag säga mer om skolan? Vet inte riktigt.. allt är fortfarande så nytt.  Mötte upp Robert efter praktiken och snackade lite skit och sen faddermöte inför hösten. Vi får la se hur det blir med det men eftersom att jag i 9 fall av 10 alltid håller vad jag håller så ska jag åtminstone söka. Sen får vi se vad magkänslan säger. :)
Nu ska jag slöa i min soffa, hur klarade jag mig utan soffa?
Imorgon kör vi praktik igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0