I natt inatt är det du är det jag

Kåren igår var kul, förfest hos Rasmus och sen dans på det. Mitt ego boostades också under kvällen, alltid trevligt!
Såg dessutom ngr dansmoves som fick mig i extas, extremt het och extremt generande och jag mest bara dog. Kul att få reda på det kände jag ;p haha.    Gnabbades lite med Robert också och bråkade runt, jag vann ;) haha.  nee men sånt är lite småkul och random.   Fint snack i hallen på dalvik också, jag blir så himla rörd och glad av Rasmus i vissa lägen och det är himla kul när det händer. :) gillar människor som förstår vad man tycker, tänker och menar!

Redovisningen idag gick bra, trots nervöst sammanbrott i princip. Min puls efteråt var inte att leka med, men godkänd iaf. :) awesome.  Hade en trevligt telefonsamtal med Martin på förmiddagen också, vet inte vad han ville egentligen men det var kul att prata en stund. Blev påmind om att jag har fantastiska människor runt mig, det vet jag redan men det är kul när guldkorn dyker upp :) han lugnade mig lite inför redovisningen genom att höra hans röst.
Efter redovisningen blev det kebabtallrik för att fira och sen hem till mig för kortspel med vapendragarna Robert och Rasmus. 5 spelomgångar hanns med, en tallrik glass, ett besök av Jocke och skratt åt diverse saker på internet. HERREGUD.   ( no offense, det händer alla ) . Skrattar alltid tills jag får ont i magen tillsammans med dem där två, så himla awesome. :)

Imorgon kör jag på plugg, tvätt, telefondejter och fredagsmys med Sannis. :) perfekt!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0