Ganshou

Somnade tidigt igår efter en massa läsande i min säng, jag gillar semestern huuur mkt som helst! Helt sinnessjukt hur mkt tid man får över när man bara läser en kurs istället för två :)
Haft en bra dag hittills med föreläsning med en konstig föreläsare som pratade swingers, om hemsidan knulla.se och om häxor... hon skulle prata om läs och skrivproblem i skolan men kom på rejäla sidospår. Jisses..
Lunch på Ganshou eller vad stället nu heter, thai-buffé iaf och en massa skratt om Baywatch och liknande. Mina vänner är sjuka.. eller ok, jag med kanske!
En föreläsning till och har nu kommit hem och handlat ingredienser till kvällens tacos-dejt. :)
ska kolla lite big bang theory innan dess.  Gillar btw att jag idag är piggare en på mkt länge, det gör himla mkt att ha bra sovrutiner kan jag ju säga! Gilla gilla. :)

btw, är glaset halvtomt eller halvfullt?    Kommer svara på det imorgon då jag fick det att tänka på pga min bok igår.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0