Dear John

Tårar rullar ner för mina kinder, precis sett klart Dear John för 3:e gången. En film som får mig att tänka mkt på saker och ting och som påverkar. Tänk om verkligheten såg ut så för alla..snacka om att man hade uppskattat livet på ett annat sätt! Inte för att man inte gör det nu, men man tar så himla mkt förgivet.

Fin dag med två av världens finaste grabbar, kortspel i massor och skratt. Lyckades även parera en påbörjan till migränattack. Stolt över att det gick! Kom på senare ikväll att jag inte ens kollade om jag hade migränmedicinen hemma, dumt av mig. Men det gick ju ändå.. läskigt det där när man ser svart fläckar framför ögonen och du inte ser klart. Hänt 1-2 ggr innan och jag kommer aldrig glömma första gången det hände. Klass 9 då jag blev blind på högra ögat och att hela höger armen domnade så att jag inte hade ngn känsel alls. Så himla läskigt..

Nu ska jag börja i min nya bok är tanken, cirkeln har jag läst ut och jag vet inte vad jag tyckte. Kommer två delar till i serien så blir väll att plöja dem också när dem kommer. Läser alltid hela serier när det går.
Ledig fram till måndag nu vilket känns skönt. Fixa till en uppgift i helgen bara så är jag helklar med engelska 1-60 sen! tipp topp.   Allt flyter på nu och det känns himla bra för min del!  Funderar på att boka en helg hem till Växjö snart, behöver träffa lite Växjö-folk, köra lite bil, träffa släkten och träffa pappa lite känner jag. :)  förmodligen blir det i mars, om ca 4-5 veckor. we'll se. Beror på lite hur skolan ser ut och vad som händer här uppe.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0