bed of roses

Mådde betydligt mkt bättre igår efter att ha haft fredagen hemma.. konstig dag det blev då jag inte hade en aning om varför jag inte mådde bra i kroppen.
Mötte upp Rasmus och Robert igår och handlade mat och åkte hem till mig och spelade kort och lagade mat. Rasmus vann serien om biobiljetten. (: kul för honom!  Vi har nu startat en ny serie, se vem som vinner den. Det borde bli jag eftersom jag inte vunnit en serie än trots att jag var supernära på biobiljetten.. :p

Somnade sent och skulle gått upp 9 men fick bli 10 istället. Håller på att tvättar och har skickat in mina förhoppningsvis sista uppgifter i engelska 31-60. känns gött!
Imorgon börjar en ny praktikperiod, denna gången på JB, gymnasie. Undervissa 93-95. Känner mig väldigt nervös förtillfället då jag har kompisar i växjö i dem åldrarna, tänk om jag skulle undervisa Emil, Gustav, Hani eller Emilia liksom.. Superkonstigt!   men det blir nog bra. 4 veckor bara denna gången och sen ingen praktik på typ 2 år, weird! Hoppas de 4 veckorna går fort, inte taggad på praktik alls faktiskt men det brukar ju gå fort. :)  om 3 veckor är det syndaflod också med fina fina fina växjövänner som besöker oss andra puckon ;) haha.  Så praktik imorgon 8.15 fram till eftermiddagen och sen fadderinfo på HLK. (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0