Tutti Claus is coming to town

gårdagen, herregud! Jag tror ärligt talat att det var den bästa kvällen jag haft på kåren någonsin. Den lyckan jag hade från att jag vaknade igår till kl 6 imorse när jag slutligen somnade var något jag aldrig känt förut, att gå runt i ett ständigt lyckorus som bara ökade hela tiden! På bussen hem efter kåren och hemma hos Robert satt jag mest och bara hmmm:ade för att dagen varit så awesome och fortfarande var det. :) Igår var jag säkrare än någonsin att jag gjort totalt rätt! Sittningen var bra, och jag är så otroligt stolt över min bästa vän och så otroligt glad för hans skull och för att jag känner honom, att bli rörd och tårögd för att man blir så stolt är en ovanlig men awesome känsla, finaste Rasmus!
Kåren med dans och drinkar i 4 timmars tid, mitt knä är därför lite domnat idag pga överansträngning trots knäskydd men det var det värt! :) Jag fick dessutom en tidig julklapp på kåren!! Saker och ting går om man vill och jag tror ingen missade det stora smilet jag fick vid just det tillfället, helt sinnessjukt vad det gjorde min kväll till den bästa på alldeles för lång tid!! Den euforin, den sparken i magen och den känslan i att le med hela kroppen, åååh vad jag saknat det. :)

Träffade dessutom på min brors bror ute igår igen, han är en av de snällaste personerna jag någonsin träffat! Dör på att en kompis till honom på hans fb på mitt inlägg i hans logg " Robin får ligga" varpå Robin svarar " Du är en sjuk människa, det är typ min halvsyster" :p hahaha klockrent!

Jäkla lyckorus säger jag bara, att gå runt och bara le och får känna den där känslan för första gången sen i september egentligen, att bara få vara med mina bästa vänner, att få vara Tutt igen och bara, vara så awesome som man kan vara! Gillar att Robert inte ens har sett mig så glad på det viset ngn gång innan, haha, :)

Snöängel på dalviksslänten och sen bärd/nersläpad i snön av Robert, hämnden kommer! Vänta du bara :) Sen lite pratmys hemma hos Robert till halv 5 imorse då mitt knä till slut totalstrejkade, och jag somnade vid 6 med världens största smile. Fan vad livet är awesome!!

Idag är jag seg i kroppen, men absolut inte bakis då jag inte var full igår så jag minns tomtevakan vilket är otroligt glad för och det var planen från början! Det blir en pizza eller kebabtallrik senare, och sen träffar jag storebror Rasmus eller så blir det kurragömma på HLK ikväll/natt! :)

EUFORISK PÅ LIVET JAVISST!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0