Spontanitet

De som läst min blogg en längre tid eller känner mig väldigt bra/känt mig under en längre tid vet att jag har ett extremt kontrollbehov och är i behov av planering. Planera för att få struktur och rutiner är väldigt viktigt för mig, därför behöver jag mer spontanitet i mitt liv, saker som man nappar på och hoppar på mest för att det är annorlunda och ganska galet. :) Det ploppar upp ett par såna ideer nu faktiskt, saker som kan hända snabbare än man anar! Och det gör att det spritter lite i kroppen på mig och ger mig intruiging tankar. Magiskt!! :) Och nej, jag tänker inte dela med mig för jag tänker vara lite sneeky.

Igår pluggade jag ett par timmar på kvällen innan Rasmus kom och joinade ett par timmar, vi behövde en dos syskonhäng igår med kom vi fram till. :p seriöshet blandat med humor är bästa kombon!
""vi måste ha en falukååååååvsmiddag innan vi skiljer oss inför nyåret" Jaaaha, tydligen har man varit gift ett år nu och gifte sig på förra tomtevakan när jag inte minns ett piss.. :p ibland är det roligt hur man kan få ihop grejer!

Halv 6 somnade jag imorse och dagen idag har spenderats med spännande tankar där jag är osäker på i vilken grad seriösheten egentligen ligger i men jaa, spännande tanke iaf! Det vankas lite mat hemma hos mig nu och sen ska jag skummläsa I am legend och Dracula innan jag drar iväg på Showtime föreställning tillsammans med Sanne vid halv 7.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0