Snart är den dagen här

Haft konstiga dagar, försökt plugga men det har la i ärlighetens namn inte gått så bra. Det finns så mkt annat just nu som kräver min uppmärksamhet tyvärr och andra saker som känns viktigare att göra ( trots att det kanske inte alltid är så ). Men, jag är väldigt glad och det är huvudsaken :D  
 
Igår hängde jag med Robert, Hiddy och Jocke efter plugget. Bilåkning och Max. trevlans värre!  Dessa stolar, varför stå tomma när de kan vara fyllda?  Sen hade jag och Robert sent tisdagshäng, med massa prat och diskussioner. Bland annat om gårddagens pedsex-antagning.  Att ha slumrat och vakna till av sms som säger att hon numera är en del av pedsex, det gjorde min dag! :D finaste Hiddy!  
Sen fick jag ett fint meddelande idag, fint :) 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen diska.  Om 3 timmar drar jag på förfest innan årets sista kårenkväll. Känner att kvällen kan spåra, men det är ganska välkommet idag faktiskt! :) 
 
Snart är det jul också, det känns faktiskt ganska välkommet iår. Särskilt med tanke på all snö vi har här uppe på berget! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0