Roadtrip till Kalmar

Somnade som en sten strax efter 11 igår, grymt skönt. Hade en antydan till migränanfall också enligt mamma då det inte gick att få tyst på mig, pratar jag mer än normalt så är det ett säkert tecken på migrän för mig.. 
lyckades iaf att parera det och lyckats parera det hela dagen idag, tack och lov! 
 
Idag väntas det lite roadtrip till kalmar för att fira juldag med utgång tillsammans med Joakim, Johanna, Carro, Simon, Carros vänner och Simons vänner. Myspys! :)  Tankarna går tillbaka till förra juldagen idag vilket ger mig en god känsla i magen och jag kan inte sluta le. Tänker på bröderna, alla bilder, alla komplimanger, tequilan, skalbaggen, taxiresan, "Systern jag aldrig fick" "Ta en för gammal/ny/ngts skull" :p  fin juldag det blev förra året. Hoppas detta året blir lika bra :)  är galet taggad iaf med fjärilar i magen av olika anledningar,  underbart! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0