Påshuvuden

Ibland blir man irriterad.. När man packat och glad i hågen beger sig till June för att ta bussen till Växjö, och möts av kaos. Den ena ansvariga säger att jag ska dit och den andra till ngn helt annanstans.. kommunicera är ngt som medelåldersmän har problem med uppenbarligen! Note to myself: ta ALDRIG mer bussen eller tåget dagen innan julafton när du ska hem till Växjö!

Nåja, nu ska jag försöka lugna ner mig. Sitter åtminstone på rätt buss nu enligt skyltar och busschauffören. Ska bli glad igen med hjälp av bra musik, Rasmus dansbandslista får det bli. Det är ganska katschy och får mig glad och full i skratt med tankar på fina nätter :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0