Nu får du gå hem

Lyckades härda ut till 6 imorse, då hade jag uppnått mitt mål vilket kändes bra och jag klappade mig själv på axeln, allt går om man vill och om man har sällskap!  Komiskt att ett litet dokument kan få en att asgarva och bli tårögd på samma gång, magiskt! Hade ett par timmar med huvudvärk och illamående, jag måste verkligen lära mig att äta och dricka ordentligt.. det blir inge bra annars.  
 
När klockan ringde halv 3 idag var jag död, ville bara dö. Var så satans jävla trött.. efter att ha pratat med mamma en stund och gnällt ( det är så jag släpper taget om irritation, jag ringer mamma eller ngn annan och klagar en stund, sen är det lugnt :p ).  Städade min lägenhet och sen kom Linus och joinade mig. Han och jag hjälptes åt att laga potatisgratäng och sen kom Robert och sen också Emma,Henke och Pohl. Julmiddag stod på schemat och spela "Med andra ord", trevligt värre!  De drog vid halv 12 tiden och sen dess har jag och Robert suttit och pratat, diskat och haft oss i 4 timmar. :)  perfekt avslut på en hyfsat kort men samtidigt lång dag. 
 
Imorgon tänker jag bara soooova för det behöver jag, sen ska jag skriva c-uppsats och bara vara ensam och njuta av tiden ensam hela dagen och kvällen. Åh vad skönt!  Kalasbra :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0