när det lider mot jul

Hade en väldigt konstig dag igår, vaknade 15.44.. jaaa ni läste rätt! Helt sinnessjukt.. antar att min kropp gjorde revolt och behövde sova efter denna otroligt knasiga vecka med otroligt mkt fina grejer! :) 
Spenderade gårdagen med att kolla massa serier och sen läsa ut en bok och läsa en halv ny, sinnessjukt vad mkt man kan läsa under en natt om man finner en spännande bok. 
 
Idag fyller min kära lillkusin 20 år, lilla Macke :) tiden går så sjukt fort, låg och tänkte på det innan jag somnade imorse; jag menar, jag flyttade till Jönköping för 2.5 år sen, tog studenten för lite lite 2.5 år sen, träffade världens finaste grabbar för 2.5 år sen, och jag fyller hela 22 år om 3 veckor, hur sjukt är inte det? Väldigt sjukt om man frågar mig..   dessutom befinner jag mig i värmen om 3 veckor, HEJ SOL! :D 
Om lite drygt 1 vecka är det jul, det känns också knäppt, med tanke på den här helveteshösten som rubbat mig mer än vad något annat ngnsin har gjort så känns julen väldigt välkommen. Även om den kommit väldigt snabbt! 
 
Idag känner jag mig inte sådär jätteglad, känner mig lite nere faktiskt.. råder bot på det med morgonrock och att kolla på alla anteckningar på skrivbordet på datorn, då blir jag väldigt mkt gladare faktiskt av alla fina ord :) 
 
Skriva c-uppsats ikväll/inatt ska göras då jag tagit ledigt i 2 dagar, får sällskap av min favvofilm på tv ikväll, gött mos! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0