Love me love me say that you love me

Mådde mer eller mindre konstigt hela dagen igår, illamående som kom och gick. Kuljul! men får skylla mig själv, är ju trots allt självförvållat. :p  Kebabtallriken och 1 liter mjölk satt iaf väldigt fint i magen, mjölken var såklart godast! sen var det jag och vattenflaskan som vanligt, min vän i nöd.  Kollade på Percy Jackson and the lightningbolt thief, bra film som jag sett ett par ggr. Sen blev det den årliga traditionen den 22 December, kolla Grinchen :) Kan se den hur många ggr som helst, fortfarande lika bra :)  "6.30, Dinner with myself, I can't cancel that again", humor! :D 
Läste sen i 4 timmar, fastnade i boken, heja heja. Engelska böcker, ja jag säger då det. 
 
Är trött, väldigt trött och kroppen gör ont på ställen som jag inte har en aning om varför. Love it!  Kommer ändå bli en lugn dag då jag enbart ska packa innan jag åker till Växjö för en vecka. Och jag som hatar packa.. aja.  
17.15 är jag hemma och då träffar jag förhoppningsvis pappa :D 
Imorgon är det julafton och mys med allt vad det innebär! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0