Kalmar

Hade ett väldigt bra dygn i Kalmar, bilresa dit med Joakim och en väldigt saknad Johanna. Musik i bilen och tagget på topp!  Kom fram till Carro och fixade i ordning och sen förförfest, förfest och sen utgång på Sandras.  Har två otroligt snygga blåmärken från kvällen, ett stort lila på armbågen och ett stort lila på sidan av överarmen, snyggt! 
Senare på kvällen fick jag världens migrän.. vilket kanske inte är så konstigt med tanke på mat och sömn som varit rubbad i snart 4-6 veckors tid.    Finaste, älskade och omtänksammaste bästa vännen jag har var snäll och hämtade mig och hela gänget och körde hem oss.   Trots min migrän så gjorde det min kväll att få ett par minuter tillsammans med honom, säga hej och bara få en kram :) Rasmus <3    Det är skönt också att träffa ngn som har sett alla mina sinnesstämningar, som vet hur jag fungerar. Som har sett mig ledsen, irriterad, glad, lycklig, full och med migrän. När många andra tror att man bara är full så underlättar det att det finns människor som ser skillnad på "borta i huvvet med migrän" och "borta i huvudet för att man är full".   
Bra kväll i Kalmar iaf fram tills migränen :) Hade två fina människor på sms hela kvällen som muntrade upp mig också, fick mig att skratta och en go känsla i magen, Robert&Rasmus; ni är finast i världen! 
 
På vägen hem drog jag till måmå, träffade kusin och hans flickvän + deras nya hund :) världens sötaste!  Fick lite tid tillsammans med kusinen, kolla hockey, äta ännu mera julmat och öppna paket från Ludde. :) guldvärt!  hade fortfarande huvudvärk dock och det sög.. dock var jag absolut inte bakis igår vilket var awesome! 
Hemma vid halv 8 för marsch i säng för att läsa och vila. Somnade vid strax efter 11, min kropp ville inte alls på ngn NV07D återträff. Himla synd! Hade varit kul att träffa dem. 
 
Idag har jag åkt genom halva Växjö på rea från halv 11-17. Snacka om att jag är trött nu, har hoppat i min one-piece och tänker stanna i den heeela kvällen och sträckkolla fyra avsnitt av paradise hotel som jag missat i veckan. Skööönt!   
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0