Jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kvävs

Fantastisk kväll på kåren i onsdags som nämns tidigare, :) vissa människor <3  Go dag igår, kom ÄNTLIGEN igång med min C-uppsats, HALLEFUCKINGJÄKLALUJA!! 200 ord kom på pränt igår, är inte så mkt i långa loppet med tanke på hur många ord vi ska skriva MEN, även den längsta resan börjar med det minsta steget. :) 
Min kropp verkade nöjd med det iaf för inatt sov hårt och utan att yra runt för första gången på ett par veckor, skönt! 
Mitt huvud slutade tänka vilket jag behövde.  Igårkväll innan jag somnade började jag läsa en ny bok också, har inte läst innan jag lägger mig för läsandets skull på ett antal veckor, skönt att ha det tillbaka också. 
 
Ska försöka skriva lite till nu innan jag beger mig till Sabine och Hjalle och käkar lite tacos, dricker lite öl, umgås och myser. :) Bäst att passa på innan de drar till Norge ett halvår i Januari. 
Spotify är igång, nu jävlar kör vi vampyrlitteratur! 
 
PUSS
 
För oss med kontrollbehov och som samtidigt är osäkra på det där när man är för på och jobbig, så tyckte jag den här bilden var lite klockren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0