I'll go whereever you will go

Började dagen med att klippa mig idag, färgning får vänta tills efter Gran Canaria så håret slipper bli slitet. Det kommer blekas i solen ändå förmodligen. Har även hunnit med att spendera 2 timmar hemma hos Martin, det känns alltid lite konstigt att träffa sina gamla vänner och prata om allt man missat samtidigt som det finns saker som man varken kan eller vill prata om då man inte vill göra ngn ledsen.  Martin är en av de vännerna som jag tappat mkt kontakt med sen jag flyttat till Jönköping men vi hörs åtminstone ibland och försöker ses när det passar. Himla skönt att se han igen iaf, få krama lite på honom och få höra hur han har det och även lasta av lite av mina egna grejer jag tycker och tänker på ibland. :)  Han är bra han!  <3 
 
Om 2 timmar kommer släkten, då blir det tacos och fira min födelsedag. Eftersom jag befinner mig borta i solen på min födelsedag och sen i Jönnet så fanns bara tiden idag. Lite konstigt men jaa :) Det fick bli så.  Mysigt iaf! :) 
Idag fyller finaste Rasmus år också, grattis till honom! :) om 9 dagar är vi lika gamla igen! :p 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0