Have yourself a merry little christmas

Gårdagen avslutades med bingolotto och uppesittarkväll, mysigt! Somnade dock inte förrän halv 4 inatt efter att snöplogen slutat gå utanför fönstret, och då började givetvis mamma snarka, how fun!   Sov oroligt hela natten och upp strax innan 8 så har sovit 2-3 timmar i princip. Så är grymt trött just nu efter allt julstök. 
 
Idag fick jag verkligen känna på hur det är att vara skilsmässobarn på riktigt, julfrukost hemma hos världens bästa pappa med macka, te och prat. Love it! <3  Julklapp lämnades och hämtades innan jag tog en förmidddagspromenad tillbaka till mamma.  Efter att ha lämnat pappa var det dax för ett till julfirande ett par timmar senare hos världens bästa moster med släkten, och mammas nya. Snacka om snabba vändningar när nya tillskott och traditioner kommer till. Men mysigt på sitt sätt. :)  Framför Kalle Anka var jag död i hela kroppen efter lite sömn och igång hela dagen så vilade i måfas knä med matkoma. Måmås julmat kan vara den godaste som finns!  Jag var den enda under 43 vid julbordet i år, konstigt att vara utan Ludde vid jul men träffar honom förhoppningsvis om 2 dagar ändå!  
 
Som kom tomten och då blev det att öppna paket, skratta åt klockrena historier och presentidéer och bara mysa. Jag måste varit väldigt snäll i år, både mamma, måmå&måfa och pappa chockade mig rejält med sina julklappar. Min resa till Gran Canaria är sponsrad och det gillar, big time! :) 
 
Sen ännu mera mat; frukt, smält choklad, te och julgodis.  Sen kraschade min kropp och blev rejält trött. Då var det dax att åka hem eftersom jag körde. Hög musik och ensam i bilen, awesome! :)  En fin jul trots trötthet, min släkt är något utöver det vanliga men jag gillar det! :) 
 
Imorgon blir det Kalmar för en visit på två dagar; hälsa på Carro och utgång. Toppen!  
Nu blir det sängen och läsa, är väldigt väldigt trött. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0