För det är mökkaman som är ute

Korvstrogranoff gjorde igår, och sen umgicks jag med Robert på kvällen. Han bjöd på kycklinggryta och sen fjantade vi mest runt som vanligt. Behövde den tiden!   Somnade inte förrän halv 4 imorse, jag sover så himla konstigt just nu och drömmer den ena konstiga drömmen efter den andra, ligger och tänker på alldeles för mkt konstiga grejer innan jag somnar. Det är mycket tankar om jul, c-uppsatsen och Gran Canaria just och en väldans massa andra grejer som inte är speciellt lämpliga att ta här känner jag.  
 
Idag ringde Jockesmockepocke och väckte mig i min huvudvärksvila, men nu är iaf allting fixat inför resan. Så skönt! Även om det kommer bli kaos på flygplatsen, Atarax here we come säger jag bara. Tack och lov att det finns människor som är vaken på natten, de människorna kan känna sig lite halvt om halvt utsamma då det inte är omöjligt att jag ringer dem natten mellan 4-5 Januari om paniken blir för stor. Vill inte lägga all panik på Robert och Jocke så kan bli att jag sprider den på andra människor också. :p  
Sen ringde pappa och väckte mig också, finaste pappa. Ska träffa honom på söndagkväll eller måndagmorgon. Toppen! Hade varit mysigt på måndagmorgon för då hade jag förmodligen träffat min bror också för första gången på typ 2 år. Pappa är så klok också, och jag älskar att vi har blivit två individer för varandra och inte bara familj.  
 
Har dessutom fått 1000 kr extra på mitt konto idag helt utan anledning, ingenaning om vem det är ifrån. Står bara godjul som meddelande.. aja. Välkommet iaf. :) Perfekt till resan känner jag!  
Dax att fixa håret; ikväll blir det en kväll hos Sabine och Hjalle för att säga hejdå innan de flyttar till Norge efter jul, så jag ska få Hjalle att bli kompis med Morgan och Robert och Bine kör kärringssidan och dricker vin ;p   myspys! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0