Everything I do, I do it for you

Bra dag igår med tvätt och c-uppsatsskrivande innan jag och Robert begav oss till Sabine och Hjalle för att träffas en sista gång på ett tag. Mysigt! Hjalle blev mer eller mindre vän med Morgan och kvällen förflöt extremt fort. Intressanta diskussion om saker och ting, jajamen!
Det blev även en liten liten sväng till Tusen Och En Natt innan bussen hem vid 1.  
Och som vanligt kunde jag inte sova, inatt berodde det delvis på att huvudet snurrade som jag vet inte vad och för att jag inte var speciellt trött och tänkte på en massa andra saker. 3 små ord. Så sköra men så fina.  
Kl 4 somnade jag äntligen men jag har sovit väldigt oroligt hela natten och morgonen och drömt en massa drömmar om saker jag inte har en aning om.  
 
Idag blir det inte många knop ngnstans, ska försöka städa en vända och ev försöka skriva lite c-uppsats också men det känns ganska dödsdömt. Tack och lov går det många bra filmer på tv ikväll iaf!  
Imorgoneftermiddag tar jag bussen till Växjö och stannar där en vecka, just nu känns det förbannat skönt :) 
och tack gode gud att jag hade vett att inte boka tåg hem idag, bra Sara bra!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0