Every teardrop is a waterfall

Bra hemmadag igår, spenderade mer eller mindre hela dagen med uppsatsen, kollade sen på "Vem kan slå Filip och Fredrik" och sen raka vägen i säng för att läsa lite drygt en timme innan jag släckte. Har hittat mitt nya sömnpiller, c-uppsatsen. Gör att jag somnar lättare på kvällarna då jag blir helt slut i huvvet.. 
 
Har inte riktigt börjat min dag idag ännu om jag ska vara ärlig, hade härliga drömmar om både snö och Gran Canaria i natt, myspys. Och eftersom att min lägenhet = istid så låg jag kvar i sängen en stund och kollade paradise hotel och julkalendern innan jag steg upp. Mat har lagats och förtärts och nu är planen att sticka in till biblioteket och lämna tillbaka en bok och sen handla ägg och prinskorv. Julmiddag väntar i mitt place på onsdag med fina människor, tummen upp för det! 
Vad ska jag skriva mer då? Finns inte så mkt mer att säga, när jag lämnat bok och handlat så återstår c-uppsatsskrivande idag precis som alla andra dagar framöver. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0